20121212

DIGITAL BONDING: WHEN BRANS TURN INTO "BONDS"


Με μία πλούσια ατζέντα που συνδυάζει το διεθνές με το ελληνικό περιεχόμενο διοργανώνεται την Παρασκευή 14 Δεκεμβρίου το φετινό Interactive Marketing Conference, το οποίο θα φιλοξενήσει κορυφαίους διεθνείς ομιλητές από τον χώρο του digital, αλλά και ηγετικές εταιρείες από την ελληνική αγορά.


Στους διεθνείς ομιλητές περιλαμβάνονται ο Jean-Marc Antuszewicz, Senior Strategic Planner της Digitas France, ο οποίος θα αναπτύξει το πρωτοποριακό case της Nissan, η Alison Fennah, Vice President Research & Marketing του IAB Europe, η οποία θα παρουσιάσει τα αποτελέσματα της έρευνας Mediascope 2012, που για πρώτη φορά περιλαμβάνει και την Ελλάδα, καθώς και ο Mihai Trandafir, Managing Director της πολυβραβευμένης UM Romania, ο οποίος θα δώσει συμβουλές για επιτυχημένο storytelling για τους ψηφιακούς καταναλωτές.
Η Graciela Benveniste, Global Director της Redfuse Communications, θα έρθει στην Αθήνα από τη Νέα Υόρκη για να αναπτύξει το case της Colgate-Palmolive, ενώ ο Joshua Partridge, Director of Expansion Markets, Yahoo!, θα εξηγήσει πώς η online δημιουργικότητα διαμορφώνει τις σχέσεις καταναλωτών και διαφημιζόμενων. Την ελληνική αγορά θα εκπροσωπήσουν, μεταξύ άλλων, στο IMC 2012 ο Τάκης Βάμιαλης, Managing Partner της Digital Ecosystems, η Κάτια Βλαντίκα, Account Manager της Steficon σε κοινή παρουσίαση με την Karina Pereira, Head of Marketing, SEE της HTC, η Σοφία Γκουζιώτη, Business Unit Director της Atcom Internet and Multimedia, ο Οδυσσέας Ντότσικας, Διευθύνων Σύμβουλος & Ιδρυτής της Think Digital και η Τζελίνα Κουκουμέλη, Marketing Director της Ε.Ι. Παπαδόπουλος.
Με ενδιαφέρον αναμένεται η παρουσίαση της ψηφιακής στρατηγικής του ΕΟΤ, την οποία θα αναπτύξουν ο Ν. Καραχάλιος, Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ και ο Π. Θεοδωρόπουλος, Ειδικός Συνεργάτης Digital Strategy του ΕΟΤ. Εκ των highlights της ημέρας είναι η συζήτηση πάνελ στην οποία θα συμμετάσχουν οι Πρόεδροι των θεσμικών φορέων της αγοράς επικοινωνίας, με τη συμμετοχή των Γρηγόρη Αντωνιάδη, Προέδρου του Συνδέσμου Διαφημιζόμενων Ελλάδος (ΣΔΕ), Δημήτρη Α. Μαύρου, Προέδρου της Ένωσης Εταιρειών Διαφήμισης και Επικοινωνίας Ελλάδος (ΕΔΕΕ), Θωμά Σιωζόπουλου, Προέδρου της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου (ΕΝΕΔ) και του Σπύρου Ζαβιτσάνου, Προέδρου του ΣΕΔΕΑ. Πληροφορίες στο site: http://www.iab.gr/digitalbonding.


ΠΗΓΗ: MARKETING WEEK

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου