20140516

Η ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ


Το υψηλότερο ROI από κάθε άλλη μορφή διαφήμισης επιδεικνύει η τηλεοπτική διαφήμιση τα τελευταία χρόνια, παρά την ανάπτυξη των ψηφιακών Μέσων και την επίδραση της ύφεσης, αναφέρει πρόσφατη μελέτη.
(ΛΟΝΔΙΝΟ) Σύμφωνα με οικονομετρική ανάλυση της Thinkbox που διεξήχθη στη Μ. Βρετανία το διάστημα 2008-2014 και συμπεριέλαβε 4.500 διαφημιστικές καμπάνιες σε 10 διαφορετικούς τομείς, η τηλεόραση δημιούργησε το μεγαλύτερο κέρδος για τις επιχειρήσεις, με μέση απόδοση 1,79 λίρες για κάθε 1 λίρα επένδυσης το διάστημα 2011-2014. Πρόκειται για άνοδο της τάξης του 5% σε σχέση με το διάστημα 2008-2011. Στα υπόλοιπα Μέσα, η απόδοση υπολογίσθηκε σε 1,53 λίρες για το ραδιόφωνο, 1,48 για τα έντυπα, 0,91 για το online display και 0,37 για το outdoor. Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται σύμφωνα με την έρευνα σε πολλούς παράγοντες, μεταξύ των οποίων, η σημαντική μείωση του κόστους της τηλεοπτικής διαφήμισης, η ποιοτική βελτίωση του τηλεοπτικού περιβάλλοντος, η εξέλιξη του multi-screening και οι πολλαπλές δυνατότητες συνδυασμού τηλεοπτικής διαφήμισης με άλλα Μέσα.

Πηγή: MARKETINGWEEK.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου