20130919

BIC - GRAPHIC & INDUSTRIAL DESIGN



Οι λεπίδες της δημιουργικότητας ακονίστηκαν και αιχμηρές ιδέες από «ελληνικά μυαλά ξυράφια» σηματοδότησαν τον Διαγωνισμό Σχεδιαστικής Καινοτομίας που διοργάνωσε η BiC.


Κάλεσμα σε νέους σχεδιαστές, δημιουργούς, γραφίστες και εικαστικούς που θα ήθελαν να μοιραστούν το όραμά της απηύθυνε η BiC. Θέτοντας στο επίκεντρο την ενίσχυση της ελληνικής καινοτομίας και έχοντας ως προτεραιότητα την υποστήριξη της νέας γενιάς στην Ελλάδα, η εταιρεία διοργάνωσε τον Διαγωνισμό Σχεδιαστικής Καινοτομίας «Ελληνικά μυαλά ξυράφια!» που διήρκεσε από τις 9 Μαΐου έως τις 7 Ιουλίου. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, τα πιο δημιουργικά μυαλά της χώρας ήρθαν σε επαφή με την ομάδα του Παγκόσμιου Τμήματος Έρευνας & Ανάπτυξης των ξυριστικών BiC που εδρεύει στην Ελλάδα, καθώς οι νικητές των πρώτων βραβείων κέρδισαν 6 μήνες αμειβόμενης απασχόλησης σε αυτό.

Ο διαγωνισμός
Με βάση τη φιλοσοφία της BiC «Τιμάμε το Παρελθόν – Δημιουργούμε το Μέλλον», ο διαγωνισμός αναπτύχθηκε σε δύο πυλώνες: Graphic Design και Industrial Design. Στο πλαίσιο του πρώτου, αποτίοντας φόρο τιμής στην ιστορία της, η BiC ζήτησε από τους νέους δημιουργούς να σχεδιάσουν ξανά τη συσκευασία του πρώτου ξυριστικού μίας χρήσης BiC 1 Classic, το οποίο «γεννήθηκε» στην Ελλάδα το 1974, αποτελώντας τότε παγκόσμια πατέντα. Στον δεύτερο άξονα, επιδιώκοντας να ενθαρρύνει τις καινοτόμες πρακτικές με όραμα για το μέλλον, η εταιρεία κάλεσε τους νέους designers βιομηχανικού σχεδίου να καταθέσουν τις σχεδιαστικές τους ιδέες για το ξυριστικό του μέλλοντος.

Η αξιολόγηση
Οι νέοι σχεδιαστές συμμετείχαν στον διαγωνισμό με ενδιαφέροντα και αξιόλογα έργα, δείχνοντας ότι ο δρόμος για την νεανική ελληνική καινοτομία είναι ανοικτός.
Οι 20 φιναλίστ παρουσίασαν τις προτάσεις τους σε ειδική εκδήλωση ενώπιον της κριτικής επιτροπής, που αποτελείτο από καταξιωμένους επιστήμονες του design, της επικοινωνίας και στελέχη της BiC, η οποία και ανέδειξε τους νικητές του διαγωνισμού. Σε κάθε κατηγορία, απονεμήθηκαν τρία βραβεία και άλλα αναμνηστικά δώρα.

Ο Μάνος Νικολάκης, Γενικός Διευθυντής της BiC ΒΙΟΛΕΞ, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι και περήφανοι για τη συμμετοχή μερικών από τα πιο δημιουργικά μυαλά της χώρας στον διαγωνισμό μας. Η BiC ήταν από τις πρώτες εταιρείες που αποφάσισε να επικοινωνήσει την ελληνικότητα των ξυριστικών προϊόντων της με στόχο να “περάσει” ένα αισιόδοξο μήνυμα στον έλληνα καταναλωτή, ότι δεν είναι όλα αρνητικά, καθώς υπάρχουν παραδείγματα τα οποία δείχνουν ότι υπάρχει μια άλλη Ελλάδα, η Ελλάδα της ανάπτυξης, της καινοτομίας και της προόδου. Αυτήν την Ελλάδα αναδεικνύουμε σήμερα. Συγχαρητήρια στους νικητές και καλή σταδιοδρομία σε όλους τους συμμετέχοντες».

Η εταιρεία
Η BiC είναι μια πολυεθνική εταιρεία, η οποία έχει εμπιστευτεί τον σχεδιασμό, την έρευνα και την ανάπτυξη, καθώς και το συντριπτικό μέγεθος της παραγωγής των ξυριστικών προϊόντων της στους Έλληνες. Το 77% των ξυριστικών BiC® που πωλούνται σε παγκόσμιο επίπεδο παράγονται στην Ελλάδα και εξάγονται σε 153 χώρες, συνεισφέροντας σημαντικά στην ελληνική οικονομία.

Η ανάπτυξη των προϊόντων, η συνεχής επένδυση στην παραγωγική διαδικασία και στα προϊόντα, καθώς και η παραγωγή τους στη χώρα μας, είναι τα βασικά στοιχεία που προσδίδουν τον ελληνικό χαρακτήρα στο brand BiC. Από το 1974 έως σήμερα, η εταιρεία εξελίσσει τα ξυριστικά της στο Τμήμα Έρευνας και Ανάπτυξης που λειτουργεί στην Ελλάδα, όπου εξειδικευμένοι επιστήμονες εργάζονται για την ανάπτυξη της τεχνολογίας των ξυριστικών BiC, αναπτύσσοντας δεκάδες πατέντες μόνο την τελευταία δεκαετία.

πηγή: marketing week

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου