20130204

E-ΕΜΠΟΡΙΟ & Ε-ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΤΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ


Το Επιμελητήριο Λάρισας με τη συμμετοχή της ΕΕΔΕΚΕ και της Εθνικής Τράπεζας υπό την Αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας διοργάνωσε την Τρίτη 29/1/2013 Εσπερίδα με τίτλο: «Ηλεκτρονικό Εμπόριο και Ηλεκτρονική Επιχείρηση».

Από μέρους της Εθνικής Τράπεζας οι κ.κ. Κ. Μαρινάκης και Α. Καρακούσης,  Αναπληρωτής  Διευθυντής  και Υποδιευθυντής της Διεύθυνσης Ηλεκτρονικών Εργασιών και Εναλλακτικών Δικτύων αντίστοιχα,  περιέγραψαν τις βασικές αρχές της αρχιτεκτονικής των εναλλακτικών δικτύων, καθώς και τα πολλαπλά οφέλη που εξασφαλίζουν στον επιχειρηματικό κόσμο οι νέοι, σύγχρονοι, τρόποι τραπεζικής εξυπηρέτησης.

e shop presentation 3 web on 3

Έγινε αναφορά στην κάλυψη των συναλλακτικών αναγκών μέσω internetbanking, με επικέντρωση στην απόλυτη ασφάλεια, υψηλή ταχύτητα, αλλά και τη μεγάλη ευκολία που μπορεί πλέον ο κάθε επιχειρηματίας ή φυσικό πρόσωπο να εξασφαλίσει σε ένα πολύ μεγάλο εύρος τραπεζικών συναλλαγών. Ακόμη, στη δυνατότητα προσαρμογής των παρεχόμενων υπηρεσιών internetbanking της Εθνικής Τράπεζας στις ανάγκες κάθε επιχείρησης, αλλά και στη σημαντική εξοικονόμηση σε ό,τι αφορά το κόστος των τραπεζικών συναλλαγών που είναι αισθητά μικρότερο σε σχέση με πιο παραδοσιακούς τρόπους.

e shop presentation 7 web on 4

Η κα Ιφιγένεια Παπαρούση παρουσίασε εισήγηση με θέμα:
Πώς να δημιουργούμε και να διατηρούμε επικοινωνιακή σύνδεση
Με ειδικότερη αναφορά σε θέματα όπως:
  • Η διαφορετικότητα εξυπηρέτησης πελάτη μέσω ηλεκτρονικής επαφής
  • Ο χρυσός κανόνας για την εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Πώς να προβάλλουμε μια εικόνα αξιοπιστίας μέσω των εκφράσεων που χρησιμοποιούμε
  • Πώς να αντικαταστήσουμε αρνητικές εκφράσεις και να δημιουργήσουμε θετικές προσδοκίες.
  • Πώς κλείνουμε την ηλεκτρονική επικοινωνία για να επικοινωνήσουμε επαγγελματικό, διαθεσιμότητα και να προσκαλέσουμε επανάληψη συνεργασίας
e shop presentation 8 web on 5

Ο κος Τάσος Γούσιος παρουσίασε το θέμα:
Ηλεκτρονικό Κατάστημα (eshop) – Τι, Πώς, Γιατί…
Αναλύθηκαν από τη σκοπιά του Μάρκετινγκ, η χρηστικότητα, τα οφέλη και οι καταναλωτικές συνήθειες που αφορούν τα ηλεκτρονικά καταστήματα, με βάση τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας του 2012 για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο Επιχείρηση – Καταναλωτή (Β-C) και την συμπεριφορά on-line καταναλωτών, του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Επίσης παρουσιάστηκαν εκτιμήσεις για τις αναμενόμενες τάσεις για το 2013.

ΠΗΓΗ: ONLARISA.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου