Πρόσφατη έρευνα που διενεργήθηκε από τη βρετανική
Online Publishers Association (AOP), δείχνει ότι οι publishers θεωρούν
ως μεγαλύτερο αναστολέα στην παραγωγή revenue από το mobile, τη
«νοοτροπία» των agencies έναντι του Μέσου.
(ΛΟΝΔΙΝΟ) Συγκεκριμένα, το κόστος αυτό υπολογίζεται σε 200 εκατ. λίρες το χρόνο. Η σχετική διαφημιστική δαπάνη δεν έχει παρουσιάσει αύξηση ανάλογη με τη διεύρυνση του κοινού, όμως η έρευνα προβλέπει ότι θα διπλασιασθεί τον επόμενο χρόνο, καθώς τα agencies θα αναγνωρίσουν τις ευκαιρίες. Ο Lee Baker, director της AOP, ανέφερε σχετικά: «Θα δούμε θεμελιώδεις αλλαγές καθώς τα agencies θα εναρμονισθούν με την επένδυση των publishers και τη μεγέθυνση του σχετικού κοινού».
πηγή: MARKETING WEEK
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου