20140514

"ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΕ" ΤΑ SOCIAL MEDIA Η ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΤΗΣ ΝΕΡΙΤ


Έρευνα της εταιρείας Social Mind κατέγραψε την πρεμιέρα της ΝΕΡΙΤ, όπως αυτή αποτυπώθηκε στα social media, από το Σάββατο 3 έως τη Δευτέρα 5 Μαΐου, όταν και εντοπίστηκαν σχεδόν 3.000 αναφορές στους όρους ΝΕΡΙΤ και ΔΤ σε αυτά.
Συγκεκριμένα, βρέθηκαν στο σύνολο 2.902 αναφορές στο θέμα, εκ των οποίων η συντριπτική πλειοψηφία εντοπίστηκε στο Twitter που συγκέντρωσε 73% του συνόλου (2.116 αναφορές). Το Facebook συγκέντρωσε 26% του συνόλου με 747 αναφορές και το YouTube 1% (39 αναφορές). Ο σχολιασμός της είδησης στο Twitter συνοδεύτηκε φυσικά και από σχετικά #hashtag. Τα περισσότερα impressions συγκέντρωσε το #ert και ακολούθησαν τα #ertopen και #nerit. Οι όροι που χρησιμοποιήθηκαν τις περισσότερες φορές σχετικά με το θέμα ήταν «Χαμένο Σήμα της Δημοκρατίας», «νέο σήμα», «πρεμιέρα», «τέλος» και «success story».

Πηγή: MARKETINGWEEK.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου