20130604

ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ SOCIAL MEDIA ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ


Σε μια ζωντανή εκδήλωση, με θέμα «Social Media & Marketing, εφαρμογή στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις», στην κατάμεστη αίθουσα του Επιμελητηρίου Λάρισας, ο Εμπορικός Σύλλογος Λάρισας και η Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Κεντρικής Ελλάδας παρουσίασαν την νέα εμπορική εφαρμογή Agora Larissa και συζήτησαν τις ευκαιρίες και δυνατότητες που δημιουργούν τα κοινωνικά δίκτυα για την μικρομεσαία επιχείρηση, ως καθοριστικό εργαλείο προώθησης προίόντων και υπηρεσιών, ενίσχυσης της εταιρικής εικόνας και φήμης αλλά και ως μέσο προσέλκυσης πελατών που διατηρούν διαδικτυακή παρουσία στο «φυσικό» κατάστημα της εταιρείας μέσα από ενέργειες προβολής και διαφήμισης. 


Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο κ. Γιάννης Τριανταφύλλου, διευθυντής μάρκετινγκ και ανάπτυξης με είκοσι και πλέον χρόνια εμπειρίας ως διευθυντικό στέλεχος σε μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας στην Ελλάδα και το εξωτερικό, και ιδρυτής το 2008 του γραφείου ΤΟ ΑΤΟΜΟ Consulting Services με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών social media marketing, επεξεργασίας περιεχομένου και εμπορικής οργάνωσης & ανάπτυξης. Απαντώντας στο ερώτημα «τι σημαίνει social media marketing για έναν επαγγελματία», ο κ. Τριανταφύλλου απάντησε χαρακτηριστικά «είναι να χτίζεις κοινότητες ανθρώπων γύρω από την εταιρεία και τα προϊόντα της, να είσαι ανοικτός και διαφανής στην επικοινωνία σου μαζί τους, να μοιράζεσαι και να ενημερώνεις σε πραγματικό χρόνο, να συζητάς δυναμικά και αμφίδρομα, αυτό δηλαδή που κάνει στην καθημερινότητα του ο σωστός επιχειρηματίας», για να συνεχίσει παρακινώντας τις εταιρείες να αποκτήσουν παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα. «Κάνουμε social media για να αυξήσουμε την αναγνωρισιμότητα μας, να φέρουμε περισσότερο κόσμο στις διαδικτυακές μας σελίδες, στην επιχείρηση μας, να έχουμε διαρκή αμφίδρομη επικοινωνία με τους πελάτες μας, να τους ακούμε για να τους παρέχουμε αυτά (προϊόντα/υπηρεσίες) που πραγματικά θέλουν και θα αγοράσουν, να διαχειριζόμαστε τη φήμη μας και να βελτιώνουμε διαρκώς την εικόνα μας, να καθιερωθούμε για την εμπειρία και τεχνογνωσία μας και εν τέλει για να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας» προσέθεσε. Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο κ. Κωνσταντίνος Χατζάρας, αναλυτής-προγραμματιστής με συμμετοχή σε μια σειρά απο καινοτόμα έργα πληροφορικής και ηλεκτρονικού εμπορίου. Ο κ. Χατζάρας παρουσίασε την πλατφόρμα AgoraLarissa.gr , μια νέα πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου του Εμπορικού Συλλόγου Λάρισας για τα μέλη του, που θα συνδέεται με τη facebook σελίδα της επιχείρησης, θα δίνει τη δυνατότητα στον έμπορο να φιλοξενεί τα προϊόντα του με λεπτομέριες και φωτογραφικό υλικό και θα επιτρέπει την επικοινωνία με τον καταναλωτή και την παραγγελιοληψία. «Η ανάγκη να μάθουν οι έμποροι της Λάρισας να χρησιμοποιούν αποδοτικά τα social media ώστε να χτίσουν μια κοινότητα γύρω από το κατάστημά τους, και να κάνουν προβολή των προϊόντων τους» ήταν η έμπνευση για το Agora Larissa, ανέφερε ο κ. Χατζάρας, παρουσιάζοντας το απλό και φιλικό στη χρήση περιβάλλον του Agora Larissa. «Πλέον, κάθε μέλος του Εμπορικού Συλλόγου μπορεί να έχει πάνω στην σελίδα του στο facebook ένα βασικό ηλεκτρονικό κατάστημα, να διαφημίζει τα προϊόντα του σε χρήστες του Facebook στην περιοχή της Λάρισας και όχι μόνο, να "προσκαλεί" τους πελάτες του να επιλέξουν, να σχολιάσουν και να παραγγείλουν», κατέληξε κάνοντας παράλληλα παρουσίαση της λειτουργίας του agoralarissa.gr σε πραγματικό χρόνο και με πραγματικά παραδείγματα. Η εκδήλωση έκλεισε με ουσιαστική συζήτηση μεταξύ ομιλητών και κοινού, με τις ερωτήσεις που τέθηκαν πλέον να αφορούν συγκεκριμένες περιπτώσεις και καλές πρακτικές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου