20120922

BENETTON: ΝΕΑ ΚΑΜΠΑΝΙΑ "UNEMPLOYEE"

Στους ανέργους στρέφει αυτή τη φορά τον διαφημιστικό φακό της η Benetton, με την τελευταία παγκόσμια καμπάνια της «Unemployee». Στην έντυπη επικοινωνία πρωταγωνιστούν νέοι με αυστηρό ντύσιμο «εργασίας», ως μη-εργαζόμενοι στην ειδικότητά τους, πραγματοποιώντας έτσι ένα ειρωνικό σχόλιο για την πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν. Μέσω του ιδρύματος «Unhate» της Benetton, η μάρκα λανσάρει online διαγωνισμό σύμφωνα με τον οποίο άνεργοι νέοι από όλο τον κόσμο έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν ιδέες που θα επιφέρουν «ισχυρό αντίκτυπο στην κοινωνία τους». Εκατό από αυτές θα επιλεγούν και θα υποστηριχθούν από το ίδρυμα. Η καμπάνια, την οποία υπογράφει η Fabrica, «τρέχει» και στην Ελλάδα. Στην καταχώριση που εμφανίσθηκε πρόσφατα σε ημερήσιες εφημερίδες, πρωταγωνιστεί και η Κατερίνα, «non-manager» 30 ετών από την Ελλάδα.

πηγή: MarketingWeek.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου