20140603

«ΨΗΦΟΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ» ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ BRANDS


Οι επτά στις δέκα πρώτες μάρκες της κατάταξης των μαρκών που αγοράζονται περισσότερο στην Ελλάδα, είναι ελληνικές.
Αυτό προκύπτει από το Brand Footprint του Kantar Worldpanel (Household panel της TNS Icap), το οποίο κατατάσσει τις μάρκες που αγοράζονται από τους περισσότερους καταναλωτές, περισσότερο συχνά. Το Brand Footprint ranking αποκαλύπτει τη δύναμη των μαρκών σε 35 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, στους τομείς τροφίμων, ροφημάτων, προσωπικής περιποίησης & υγιεινής και φροντίδας σπιτιού. Για το Brand Footprint χρησιμοποιήθηκε το Consumer Reach Points metric, το οποίο συνδυάζει πόσα νοικοκυριά αγοράζουν μία μάρκα, πόσο συχνά.
Όπως φαίνεται στο report, οι πιο δυνατές μάρκες στην κατάταξη σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι αυτές που έχουν την ικανότητα να κατανοήσουν και να ανταποκριθούν στις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε χώρας. Το Brand Footprint βοηθά τις εταιρείες FMCG να κατανοήσουν πόσο δυνατές είναι οι μάρκες τους καθώς και ποιές είναι οι ευκαιρίες για περαιτέρω ανάπτυξη. Όλη η ανάλυση καθώς και το report είναι διαθέσιμα στο interactive microsite Brand Footprint όπου ο χρήστης μπορεί να δει τις πληροφορίες σε επίπεδο παγκόσμιο, regional ή χώρας ανά τομέα και ανά μάρκα. Στην Ελλάδα, οι μάρκες που καταλαμβάνουν τις 10 πρώτες θέσεις της κατάταξης είναι:
Brand NameConsumer Reach PointsPenetration %Frequency
Coca-Cola1989.5%11.4
Νουνού1786.7%10.5
ΔΕΛΤΑ1473.4%10.5
Nescafé1484.8%8.7
Όλυμπος1370.0%10.2
Παπαδοπούλου1289.4%7.3
Βιτάμ1081.9%6.5
Παπαγάλος1068.0%7.8
ΜΕΒΓΑΛ959.6%7.9
Amita874.2%6.2
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Πηγή: MARKETINGWEEK.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου